Långsamt, långsamt ååååhh så långsamt

2009-12-14 @ 17:02:34

Ja, mycket ha faktiskt inte hänt på byggfronten är jag rädd för. Oves rygg gillar verkligen inte honom för tillfället. Skulle gärna byta rygg med honom just nu, mig saknar inte huset lika mycket ;-)

Men badrumskommoden ha iallafall kommit på sin plats


Idag va jag också och beställde duschbandare och handfats blandare.
De blev en sån här duschblandare från Svedbergs:


Snart närmare jul tänker jag lägga ut mina julklapps rim. Men vågar inte förtidigt ifall någon kan lista ut va det är.
Håller på och jobbar med julklapparna för fullt. Till på köpet fyller ju älskling år snart Huga.... inga ideer alls på den fronten.

Nu mys med mannen i soffan. Inget bygg i kväll.

♥Kram alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0