Vitvaror...

2009-08-09 @ 13:10:16

Nu har vi äntligen bestämt oss, det blir svarta vitvaror.
Bosch blir märket. Eller Bosch kyl/frys, ugn/mikro, däremot Husqvarna gashäll och Electrolux integrerade diskmaskin. Fläkt har vi inte hittat ännu.

Kyl/frys



Gashäll

Ugn                                                 Mikro (ugns fuktion)


Blir snyggt till det annars vita köket. Och den svarta bänkskivan.... om budgeten tillåter :-(
Vet inte va jag gör om vi inte har råd att sätta in den svarta stenbänkskivan.

Nu borde jag gå ut en stund i solen, har suttit framför datorn hela dagen.

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Ramona

herregud herregud herregud va snyggt!!! älska svart!! puuss

2009-08-11 @ 10:40:07
Postat av: Andréa

Skitasnyggt med svart!!! Fan va nice med nya grejjer i nytt hus!!! Jag måste komma på kik sen när ni blir färdiga... Till jul eller?!? Får ta me en flaska glögg då. =OD

2009-08-11 @ 15:57:40
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Cindy

Ja visst är dom snygga.



Andréa: Bara att komma. Japp vid jul och jo ta med glögg, för vi har antagligen inte råd att köpa det

;-)

2009-08-11 @ 16:39:32
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Björn Andersson

Mycket snyggt. Tänkte tipsa dig om gorenje fläktar. kolla www-fyndmax.se. Köpte min där.



lycka till:)

2009-08-26 @ 21:32:09
Postat av: Cindy

Tack för tipset Björn.

2009-08-27 @ 19:25:14
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0