Jag drömmer om mycket...

2009-08-31 @ 16:44:23

Men just nu drömmer jag mest om en altan. Vet inte varför, sommaren är ju över.
Jag vet precis hur jag skulle vilja att den ser ut. Den här känslan gillar jag, ser sååå mysigt ut. Detta är altanen dom byggde i Bygglov förra året.
Bilden lånad från hemmakanalen.se


Sen vill jag ha dom här kuddfodralen från Gripsholm, I löööv.
Det är ju dock en dröm jag kan uppfylla fast i morgon.
Funderar bara på vilken färg. 


Nej nu ska jag sluta yra. Har just käkat lasange och skall bara dricka kaffe. Sen i väg till bygget, skall måla lister :-) Så om ni har tråkigt kan ni kika över och snattra lite :-)

♥Kram på er♥

 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hejsan!

Vilken fin blogg ni har. Får mycket inspiration av dina fina bilder. Vill också ha en hänggunga på verandan...

2009-09-02 @ 20:39:24
URL: http://crowcastle.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0