Hemma och nöjd :-)

2009-08-27 @ 18:30:11
Min tripp till Uppsala var verkligen lyckad. Hittade allt jag skulle ha + lite till :-)

Köpte kakel till badrummet nere:
Dom här kaklerna blir det:


Svarta matta klinkers 15x15 på golvet (utom i duschen)
Vita matta 25x40 på väggarna
Naturstenskakelet kommer att vara i duschhörnan. I form av en fartrand 25cm bred, på golvet  och sedan blir även väggen i den infällda hyllan i duschen natursten.  Kommer att blir bra tror jag.

Handlade även solstolar på rea på Rusta:


Denna med svarta dynor.

Köpte diskho till köket:

Det blev en FRANKE med dubbelho som har vattenlås med korgventiler.

Köpte även blandare till köket:

En helt vanlig frpn FM Mattsson.

Nej nu ska jag snart på jobb. Jobbar natt. Första arbetspasset sedan semestern. Illa illa, smakar skit. Äh det blir säkert bra bara man kommer dit. Man vill ju va med på huset nu när det händer så mycket.

♥Kram på er alla♥

Kommentarer
Postat av: Andréa

WOW! De där naturstenskaklen är jääkligt snygga! Kul att shoppa till huset! Jag vill också!



2009-08-28 @ 12:42:15
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Madde

Men vad kul att du tittade in! :)

Här fanns det också mkt intressant läsning ser jag. Man blir mer taggad att hålla på när man ser sånt här där det faktiskt börjar synas hur det kommer bli. :) Vad ska ni ha för kök förresten? Jag har ju kliat mig i huvudet rätt kraftigt med min köksplanering. :P

2009-08-29 @ 15:43:53
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Madde

Det låter jättefint, älskar snäckhandtagen! I bagarstugan som vi har på gården(och bor i nu) så har vi ståt från Ikea. Jättefint är det! Vi skulle ju göra det så billigt som möjligt för att ha pengar till huset så jag tog valnötsmönstrad laminat och det är skitsnyggt med mörk bänkskiva. Jag skulle kanske egentligen kunna tänka mig ett Ikea kök till huset åxå men känner att nej, där kan jag lägga ut lite mer pengar och få det exakt så som jag vill ha det och så att det passar i huset som ju är byggt 1838. Så en snickare ska få göra vårt kök. :) Lägger ut bilder i bloggen sen, så du kan ju hålla utkik sådär typ nästa höst eller så. ;)

2009-08-29 @ 17:42:39
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0