Färgsättning!

2009-08-07 @ 19:50:32
Vi har ju tänkt måla alla väggar till att börjas med.
Tänkte visa vilka färger som vi fastnat för (Vi = mest jag) :-)



Äggskal som är färgkartan högst upp är den som i prinsip är genomgående i hela huset. Den är en varmare vit färg. Dlött kan vissa tänka, bra tänker jag. Jag eller vi vill hellre färgsätta med tyger och intedning i stället.
Men lite färger här och där kommer vi att få på vissa väggar.

Till exempel Mullvad som ni ser längst net kommer troligtvis att vara som fondvägg i tv rummet uppe.
Lagun (turkos blåa) kommer att målas som en fart rand i tvättstugan. Kommer att bli schysst tror jag. Bara att måla över ifall det inte blir bra. Tycker man ska våga lite i en tvättstuga. Där skall man bli pigg och på städ humör :-)

Sommarregn färgen, 3:e färgen uppifrån kommer vi att ha i sovrummet. Oklart om det blir hela rummet eller bara sänggavel väggen. Färgen går i blå/grå jätte skön färg, lugn.

Sen tror jag vi ska satsa på en färg i bibloteks rummet på nedre vången, men oklart om vilken.

Skriv gärna kommentarer och förslag.

Nu ska jag gå och dricka ett glas vin med mannen.
Han är min prins, mitt allt. vad skulle jag gör utan han. OCH VAD SKULLE HAN GÖRA UTAN MIG :-)
Ha ha ha... nä allvarligt  JAG ÄLSKAR HAN AV HELA MITT ♥ och detta trots att jag redan druckit en flaska vin. Jag yrar inte. Jag älskar han och vill leva restan av mitt liv med han. Han får utstå mycket men har han överlevt i 5år lär han klara av 50 år till :-)

I morgon kräftskiva, levern lever farligt :-)

♥Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0