Utmanad

2009-04-16 @ 21:25:45
Utmanad av Kika och Annica..... såååå jag måste väl :-)

1. Hur gammal är du om fem år? 23 eller var det 32... minns inte

2. Vem var den du träffade senast? Mamma och brorsan.

3. Hur lång är du? 164 på det längsta

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Öh, minns faktiskt inte.

5. Vem ringde senast? Älskling

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till min syster Elin. vi messade bara och kollade att allt är bra med varandra :-)

7. Vad är helgens planer? Jobba fredag kväll, lördag morgon och söndag är än så länge oklart.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Messa, orkar inte prata.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade, var aldrig gifta.

10. När såg du senast din mamma? För en halv timme sen.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du idag? Kl.06.50.

13. Har du någon gång hittat en katt? Japp.

14. Vilken är din favoritplats? Sängen.

15. Vilken plats föredrar du minst? Öh, toaletten....luktar typ illa där :-)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus skit vacker hus i Jomala och odlar blommor inför sommaren.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mördare.

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Det var en arbetskompis på jobbet idag.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vinyl skivor, va e de :-) FÖR UGN HELT KLART :-)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär. Skall dock köpa en lappis bara ekonomin tillåter.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många kommuner har du bott i? 2st, Mariehamn och Jomala. Sen har jag bott i Norrtälje och i Gävle.

24. Har du någon gång spytt på någon? Jo.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor.

26. Är du social? Ja det är jag, men älskar att ha egen tid också.

27. Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj.

28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Betala bort huslånet och resa långt bort en längre tid. Sätta in pengar under madrassen.

29. Tycker du om kinamat? Nja, inte direkt nått för mig.

30. Tycker du om kaffe? Japp.

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida? Snurrar på för fulla muggar.

33. Kan du spela poker? Jo, men jag gör det inte.

34. Tycker du om att mysa? Älskar att mysa.

35. Är du beroendemänniska? Det skulle jag säga jo.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, min före detta, Johan Gröndahl.

37. Vill du ha barn? Ja.

38. Kan du något annat språk än svenska? Engelska och rövarspråket :-)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och grejjer till hemmet.

42. Äger du dyrbara smycken? Ja.

43. Har du någon gång testat röka? Jo, men bara cigaretter inte starkare än så.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En mandarin eller satsum eller va de nu va.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Det e en svår fråga. Jan-Peter Granlund slår nog alla dock, men jag garvar ganska bra till Michael Schauman också (skön kille).

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr under hakan. Axlade med Camilla Dahlblom då jag var 16 år. Hon körde moppe och jag cyklade. Resten fattar ni.

47. Vad har du för ringsignal? Ring ring.

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Jo en liten jeans jacka och träskor. Var ju en raggar bebis.

49. Flirtar du mycket? Nja. Inte vad jag tycker iallafall. Försöker lägga in en stöt då och då på mannen min.

50. Var togs din profilbild? Har lånat den från www.terihus.fi

51. Kan du byta olja på bilen? Nä, jag är väl inte bilmekaniker eller :-)

52. Har du fått fortkörningsböter? Nope.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Tusen strålande solar av Khaled Hosseini.

54. Läser du dagstidningen? Japp.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej.

56. Dansar du i bilen? Fattar inte hur det sku gå till, men head bangar väl lite kanske ibland.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix Fm.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det är tyvärr hemligt.

59. När var du i kyrkan senast? När jag var på Erins dop, så de e länge sen.

60. Vilka personer utmanar du? Andrea och Lessa och Mita

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: T

Gillar din blogg! Speciellt när den uppdateras lite oftare :) Ni får så fint hus!

Visste inte du hade en syster..

Ha de gott i vår!

2009-04-17 @ 14:38:53
Postat av: Cindy

Hej T: Tack så. Japp jag har en syster, Elin heter hon. Hon bor tyvärr inte på Åland. Men jag hoppas att hon flyttar hit i höst då hon planerar börja gymnasie här. Ha de bra i vår du också.

2009-04-17 @ 17:27:39
URL: http://projektbjorkbackne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0