Formell icke inbjudan :)

2008-05-05 @ 18:27:21
Alltså det är så här mina kära.
Vissa blir väl glada, andra inte :-) Men vi hinner inte ha utflyttnings fest från huset.
Ska flytta på lördag,  kommer troligen att ta till sent på natten antar jag. Sedan ska vi bo i lgh. Dvs. om 5 dagar bor vi inte i detta hus längre.
Men en inflyttningsfest i lgh vet man aldrig, det går väl att ordna ;-)

Inflyttningsfest i nya huset lär inte bli på MÅNGA månader så ni hinner ladda.

FEST FEST FEST.... som att man inte har annat att tänka på :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli så otroligt spännande med inflyttningsfest i ert nya hus :) Jag har btw fått en lägenhet i Sthlm som jag flyttar till i början av juni, kanske att d blir inflyttningsfest hos mig och då är ni väldigt välkomna (om ni kan slita er från husbyggandet). Hör av mig närmare när det blir aktuellt :)

2008-05-06 @ 08:59:59
URL: http://lindawiksten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0