Hjälp!

2008-06-08 @ 23:13:34
Usch nu börjar jag verkligen bli nervös. Tänk om inte huset är vad vi tänkt oss.... tänk om grunden inte passar... tänk om jag inte vill ha huset, kan man då skicka det tillbaka? ;-)
Oj oj oj.... men åh så spännande detta är och kul. Jag tor att huset kommer att vara precis som jag tänkt mig,mitt drömhus helt enkelt, men man kan ju inte vara säker. Har ju bara sett det på ett papper för tusan.

Dom har lovat regn på tisdag %¤#"!¤&/()==&%#"! Alla andra dagar är det sol och dö fint,men nej på tisdag ska det regna och även några dagar där efter FAN!  Snacka om otur. Nå allt ska tydligen vara inplastat så det ska inte göra nått, men slött är det. Hoppas det är lite uppehåll iallafall jag skulle ju vilja stå och tryna hela dagen. Men tro inte att jag står där i regnet, eller jo en stund men inte hela dagen.
Jag ska åtminnstone vara där kl.07.00 och se när huset kommer och vara där när dom lägger upp det, sen kanske jag åker hem en stund och lägger in lite bilder för dom som är nyfikna och inte iss komma och tryna live.

Kram på er alla, nästa inlägg som kommer så är vi hus ägare igen :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica och Tobba

Lycka till imorgon, det kommer att gå jättebra! Vi filmade hela avlastningen och varje gång dom satte ett nytt element på plats, jättekul att titta på så här i efterhand! Vårt hus satte dom upp i snöstorm och hagel, ena byggarn fick hagel i ögat och fick åka till akuten, så lite regn ska ni nog inte oroa er över! Er tomt ser superfin ut, det blir nog nice det där! Vi måste komma och kika sen nån kväll... LYCKA TILL! Kram, Jessica och Tobba

2008-06-09 @ 18:09:35
Postat av: Cindy

Jessica och Tobba:

Kika att du/ni kikade in :-)

Jo detta är spännande.... det är bara att kika förbi någon dag när ni har passligt, är där nästan varje dag.

Lycka till själva med ert hus, följer troget era bilder på pixbox, men skulle gärna vilja se lite flera uppdateringar ;-)

Ha det gött.

2008-06-09 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0