Jag är en upptagen kvinna :-)

2008-12-03 @ 13:42:57
Alltså jag hinner inte med nått långre.

Försöker bygga hus, träna, arbeta och träffa vänner. Hinner därför aldrig blogga, tyvärr.

Det har hänt lite sedan jag vart här sist...

- Ove och hans pappa har fortsatt med takfodrena på utsidan, nu är det bara bakre verandan kvar, tar dock ett tag till det blir klart. Vi har gjutit det sista inne i huset, tycker det ser så mycket mer städat ut där inne nu. Vi skall börja jobba på insidan nu så då kommer det mer bilder därifrån.

- Lilla jul (som vi firar 1 advent på åland) firade vi hos pappa. Super mysigt...

Måste bara lägga in en bild på min svägerskas älsta, han är bara  för skön.
Han älskar Kizz och annan hård rock. Han är 6 år och kan alla låtar. Ove har ju en elgitarr och Elliot, som han heter, älskar att komma över till oss och spela kizz på Oves gitarr.

Kolla inlevelsen...








Visst är han härlig.

Måste lägga in en bild på vår bebis. Saknar våran Rolf såååå mycket, skulle inte ha klarat av att förlora Rolf om vi inte hade våran mys Henry kvar...





Syns snart igen :-)

Kommentarer
Postat av: Annica

Du glömde gjutningen.. superkvinnan :-D KRAM!!

2008-12-03 @ 18:07:39
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Tessa

Skön Elliot, haha. Duktig! Tur att ni har Henry.

2008-12-04 @ 09:07:05
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Men heter den andra katten Henry!?! Jäklar va sköna namn ni ger era djur! Gillar dem skarpt! Vi hade en katt som hette Ruben förut, de gillar jag. Lite gammeldags människonamn på djuren e snyggt.



Jäklar vilken cool gitarrkille! lever sig verkligen in i rollen som rockstjärna!

2008-12-09 @ 14:39:29
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Kika

Hej vännen!!Jag bloggar oxå nu!1Eller...hmm..jag har en blogg iaf!:-)junibacken.blogg.se.



Kramis!!

2008-12-10 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0