Fix och trix

2008-04-09 @ 15:38:00
Jaha då har man städat och städat och städat. Alla skrubbar och vrår borde nästan vara städade nu *pust*
Skönt ändå att få det gjort så det blir lättare att flytta sen.

Har tagit lite bilder... tänkte om ni som läser vill komma med goda råd om det när något jag ska flytta, ta bort eller några andra förslag. Här kommer bildrena.

Hallen, entrén...

image31

Vardagsrummet... OBS! Skall köpa nya kronljus till ljusstakarna som står på högtalaren.

image32
image33

Matplatsen...
image34

Köket...
image35
image36

Badrummet...
image37
image39

Övre våningen...
Här kommer man upp...
image40

"korridoren" mellan sovrummen...
image42

Vårat sovrum... Efter som vi inte äger nattduksbord så har jag korgar till det. Men på "min" sida så är det en mindre korg än på Oves sida. Ska få låna mammas stora (har en likadan) till visningen så det ser likadant ut på båda sidorna.
image43

"Datarummet"... rummet jag är minst nöjd med. Alla möbler är av olika träslag och allt som vi inte vill ha är i detta rum. Men tyckte ändå man ser potentialen, eller?
image44
image46

Rummet jag tycker blev såååå mysigt. Vårat LILLA balkongrum...
image47
image48

Oj... blev ett långt inlägg, men ville ju att ni skulle se alla rummen.

Ideér mottages gärna :-) 


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag tycker allt är perfekt för en visning.

2008-04-09 @ 23:54:38
Postat av: Marie

Hej Cindy,
Det är verkligen superfint renoverat och snygg trendig stil men ändå stilrent och en diskret stil som jag tror passar de flesta!!!
Om jag ändå skall pressa fram något tips så har jag hört att man skall ta bort fotografier man har framme för att andra människor lättare skall kunna se sig själva bo i hemmet.
Sen tror jag bara som en lite detalj att jag skulle ta bort de blåa prylarna i sovrummet så blir det mera neutralt och man kan fantisera lättare om sin egen favoritfärg i sovrummet, kanske vita blockljus på hyllan istället eller bara tomt.
Lycka till med försälningen, jag tror det kommer gå superbra.

2008-04-10 @ 14:19:14
Postat av: Cindy

Tack så jätte mycket för tipsen. Kram

2008-04-10 @ 14:52:38
Postat av: Tessa

Fräscht

2008-04-13 @ 17:57:06
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Pia

Jättefint! Man ser verkligen att även ett "gammalt" hus har potential! Ger mig lite hopp...

Har ni soffan i nya huset nu?

2011-02-20 @ 19:11:57
Postat av: Anonym

Pia: japp vi har soffan på övre våningen nu. Mys studion ;-)

2011-02-20 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0