Måste svära!!!

2015-03-13 @ 18:02:57
Alltså fy fan va bra jag mår 😃
Idag har jag känt av foglossningen minimalt ✌️
Jag liksom skuttar fram.... Eller det är lite att överdriva men jag kan GÅ 😄👏

Mitt humör är på topp.
Så här bra har jag inte mått en jag blev gravid, känns det som iallafall!!

Min familj kunde ju dock må bättre. Ebba är iallafall feberfri dag nr 2, lite rinnande näsa, annars bra!
Theo verkar nog feberfri nu, dock väldigt hängig och trött.
Ove har högre feber och har skrivit sitt testamente 😂

Håll tummarna att jag klarar mig från skiten, för då död jag nog!!!

Jiiiisses va fint vår väder vi har. I solen är det galet varmt. Dock då fort man går  ur lä så blir det lite kallt!

Vi har iallafall varit lite ute och tagit luft, så välbehövligt!


Måste bara visa vilken underbar teckning jag fick av min fina familj när jag kom hem från mitt MVC besök!
Kunde inte fått nått finare 😍
Ove ursäktade att han inte hunnit köpa nått (har ju varit sjuk hela veckan).
Men det här va det finaste....

Ebba undrade vad jag önskade mig och sa att jag önskade att dom skulle bli friska!
Ebba; Tjooohooo nu är jag frisk, grattis 😂 
Hon är ju för rolig ❤️

Nu längtar jag bara till 24.3 då vi har sista ul. Sen åker Ove till fastlandet på en kurs och kommer hem 27.3 😬
Då får bebis gärna hålla sig inne!
Sen hoppas jag hen kommer ✌️
Kanske kommer den med påskharen 😜✊

Kommentarer
Postat av: Daniela Back

Ja man vet aldrig med den där luriga trean ;)

Svar: Nej precis 😂
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-13 @ 20:04:55
URL: http://www.danielaback.nu
Postat av: Linda F

Vilket glädjande inlägg! Härligt!

Svar: Tack det är härligt 😄
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-16 @ 07:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0