Livet som 3 barns mor

2015-06-23 @ 22:11:37
Dagarna rullar på i 170. 
Hinner aldrig sätta mig ner på dagarna! 
Är det inte matserveringar så är st torka rumpor, reda ut gräl, kolla vilken gård dom befinner sig på, amma hungrig bebis, reda ut nya gräl, lägga ut bebis och sova i vagnen, städa upp lite, torka rumpor igen och så där håller vi på. 

Att få barn nr 2 tyckte jag aldrig va någon stor skillnad, men med barn nr 3 känner jag många gånger att jag har en arm eller famn för lite.

Dock tycker jag det fungerar bra trots allt och vi har ett bra flyt på dagarna!

Max är en väldigt fin liten kille!
Han ammas ca var 3-4 timme men maraton ammar inför natten.
Sen äter han 2 ggr på natten.
Vi stiger upp vid kl 9-10.
Han sover sen en kort vila vid kl.11 och sen en längre vid ca 12-13 till 15-16 och sen tar han lite små sömnturer under kvällens lopp.

Han bär stlk 62 på kläder.
Han ler sedan 7 1/2 veckas ålder.
Han har hittat sina händer sen ca 9 veckors ålder och har nu även upptäckt tungan och håller på och sträcker ut den 😄

Ännu är han inte jätte road av babygymmet på golvet.
Han vill helst sitta i babysittern så han ser vad dom händer.

Ebba och Theo är så kärleksfulls och pussar och kramas med lille Max.
Theo har visat lite avundsjuka när Ebba gosar med Max och inte har tid att leka.

Lite bilder på fina Max som i dag är 10 veckor och 3 dagar gammal 😍





❤️



Kommentarer
Postat av: JessicaS

Men gulle så söt! 😍 Känner igen det där med att dagarna de bara går, gäller att försöka hänga med bara 😜 Vår kille har velat äta varannan timme så det har ju fått dagarna att rulla på minst sagt, men så spurta han iväg 4cm på 2 veckor också! 😱

Svar: 😄✌️
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-06-24 @ 06:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0