Vecka 29

2015-01-21 @ 15:02:08
Mår bra, förutom ja ni vet foglossningen + att ischas värken kommit tillbaka! 
En vecka höll den sig helt borta efter sista kiropraktor besöket!
Nu tror jag jag försöker vila och vattengympa. Har inte råd att ränna till kiropraktorn 1 ggr/vecka. 
Är fortsatt sjukskriven så det funkar!

Har inte så mycket mer att berätta just nu! Det händer inte så mycket just nu 😁 Försöker få dagarna att gå bara. Lite fika gäster inplanerade och Uppsala trip i helgen 😃

Bjuder på bild av magen
V 29
Men trean

Med Ebba v 29

Och Theo i v 29

Jag är så galet nyfiken vem som gömmer sig där inne!
Har varit rätt säker på tjej men nu börjar jag bli mer och mer osäker 😄

Kan va vilket som så klart!
Va tror ni? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0