Nytt år 😃

2015-01-01 @ 19:04:42
Nu har vi 2015 😃
Det nya året firade vi som sagt med goda vänner. God mat, bästa sällskapet, massor med barn, raketer och ja allt var toppen.

Min kropp sviker mig dock!
Jag har ont!
Har nu jobbat 2 dagar och har så så ont! 
I kväll var det mycket sammandragningar till på köpet. 
Nej i morgon tar jag läkartiden jag har bokat.
Jag måste få vila min kropp, accepterat det nu!

Kommer själv föreslå att få vila 2-3 v och sen pröva på nytt.

Känns ju pinsamt att gå in till patienter och inte kunna gå normalt (vä ben hänger inte med). 

Besviken, JA!!!! Men det blir bra!
Året kunde börja bättre om man säger så 😁

Tur att detta tillstånd är övergående!!!!
Sista barnet det här, det lovar jag 😜

Nu blickar vi framåt och prio ett är att må så bra som möjligt just nu och orka med våra underbara barn ❤️

En bild har jag att erbjuda från nyåret, den ända jag tog 😄


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0