Nu jäklar!

2015-01-27 @ 14:24:34
Träning... Hoho jag räven periodare då det kommer till just träning!
Jag älskatör att träna då jag är mitt i det men på något sätt lyckas jag alltid tappa tråden.

Min kropp känns galet omuskulös och trött just nu och graviditeterna som avlöst varandra har slitit på ordentligt!
Jag har heller inte på riktigt kämpat mig tillbaka i from i mellan graviditeterna som jag borde ha gjort! 

Mellan Ebba och Theo gick jag ner i vikt och började nig komma i form men hastigt då jag blev gravid kom latmasken och jag sket i allt som hade med träning att göra!

Nu skulle jag tyvärr inte ens kunna om jag skulle vilja 😕

Men nu är jag så peppad och så sporrad att återfå min kropp och styrka!
Jag har beställt hem Olga Rönnbergs bok 

Och jag kommer börja direkt när 3:an är ute med andningsövningar för att bygga upp musklerna inifrån! 
Jag har även beställt Oöga Rönnbergs Tränings och matdagbok. 
Mest för att hålla koll på vad och hur mycket jag sätter i mig, är en småäter.
Och dels för att följa upp min träning och se sporrande resultat!

Så bara bebis är ute så hoppas jag bloggen blir lite mer tränings och barn blogg 😂

Håll tummarna och kom gärna med bra träningsappar som ni använder.
Jag kommer att köra hemma träning. 

Nu då jag tränat har jag följt NTC (Nike traning consept) appen och den gillar jag mycket. 

Nu är det bäckenbottenträning för hela slanten och mycket mer får jag inte till 😬

✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0