Dagis och kiropraktor

2015-01-08 @ 21:18:51
Nu är det 1 dag kvar på dagis inskolningen! 
Det går super 😊
Båda avdelningar verkar kanon!
Barnen verkar trivas och det ör ju klart det viktigaste.
I onsdags var jag med Theo på hans avdelning och Ove med Ebba på hennes avdelning. I dag bytte vi och i morgon likaså. 

Efter dagiset åkte jag vidare till kiropraktorn 😁
Aaaaaaaj va ont det gjorde. Tårarna rann och måsta bota mig i läppen.
Tyckte dock redan jag gick ut att det släppt lite på just spänningarna.
Dock känner jag mer nu mot natten att det börjar göra väldigt ont! 
Känns svullet och ömt!
Hoppas hoppas det här hjälper nu och blir bättre!
Har en till tid på onsdag. 

Annars händer inte mycket! 
Försöker ta det så lugnt jag bara kan. 

Nästa vecka ska jag till MVC igen så då kan jag uppdatera lite om bebis. 

Köpte även första plagget till bebisen i går 😃 2 par byxor med fot och ett par utan för endast 7 e (rea) 👍
Måste handla 2-3 bodys också och en tunnare halare att åka hem från BB i. Testen får jag handla sen när jag vet vem som kommer ut ur magen 😂

Har ju gett bort ALLA kläder så måste fixa nya!
Lite får jag säkert tillbaka, eller det dom sparat och inte gett vidare. 
Men kul med lite nytt nog 😜

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med dagis i morgon 😂

Bjuder på två bilder av mina fina killar...
Theo som blivit såååå pappig nu på sistone 😚




Kram 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0