Virkat

2015-02-15 @ 10:30:12
Åh va jag skulle vilja lära mig virka, har försökt. Tro mig!!! Men jag kan inte.
Jag är pysslig men inte med just virkning och stickning. 

Men vettni nu kliar det i pyssel tarmen! 
Jag har hittar små virkade kulor på eBay 😍 
Älskar eBay!!!

Dom här ska jag också då använda till mina projekt som tex napphållare. 
Nu är dom här kulorna väldigt små men man kan ju laga armband, halsband, barnvagnsmobil osv. 

Iiiiiiihhhh nu ska jag googla inspiration.

Sen har jag beställt en storasysterpresent! Ebba önskar sig en sjöjungfru kostym, hittade fena och top på eBay. 
Theo ska få en gitarr i storebror present. 
Han pratar om gitarrer hela tiden och leker att allt han rör är gitarrer, igår dammvippan 😂

Detta är presenter dom får av bebisen på BB. Sen har jag tänkt att vi ska åka till stan så får dom välja ut varsin sak som dom vill ge bebisen då den kommer.

Har Ni gjort nått liknande eller har andra roliga förslag?

Förövrigt måste min mor komma och kapa mitt hår 😩 Ser bedrövligt ut och går av i topparna...

Tänkte mig något liknande detta


Måste vara enkelt att få upp 😊

Kommentarer
Postat av: Emy

Kul med pyssel! :)

Vi gjorde precis samma sak när Novis föddes, Nenna hade med sig en present som hon fick välja till bebisen och till Nenna hade vi ett lego som vi visste att hon ville ha som hon fick i present när hon kom till BB första gången :)

Skönt med ny frisyr, jag borde också ringa till min frisör och få risiga toppar bortkapade...

Svar: 👍
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-02-15 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0