Störd 😁

2015-02-18 @ 08:11:55
Ni som känner mig vet att jag är lite störd, och jag håller nog med!!!!

Alltså nu handlar det mest om VEM som gömmer sig i magen!
Jag är så sjuuuuukt nyfiken.
Och jag vet liksom inte varför!!!
Det spelar ju liksom absolut ingen roll 😄

Men nu har jag testat lite högt vetenskapliga teorier 😂

Förlovningsring ovanför magen i ens hårstrå. Ringen cirkulerade, tog en lång stund innan nått hände men sen cirkulerade den helt klart.
Resultatet borde tyda TJEJ

Testade nu i morse bicarbonat testet.
2 msk bicarbonat och 2 msk urin.
Spottar det och fräser är det kille och händer inget är det tjej. 
Det hände inget så det menar TJEJ.

Alla tror kille, dels för magens utseende.
Jag tror ena studen tjej och andra kille.

När jag väntade Ebba trodde 9 st av 31 att jag väntade tjej. 
Nästan alla trodde kille!

Så nu undrar jag, ni som gick mot strömmen och trodde tjej! Vad tror ni nu???
Maggan E, Fammo och faffa, Mita J, Minna E, kusin Julia, Jana, Carolina B-M och Melle.....

Ove är lika nyfiken och tycker vi ska fråga på sista ultra. 
Men NEJ har vi klarat oss så långt så måste vi bara kunna hålla oss. 
Är ju så spännande och ger mig säkert den där sista punschen när jag inte vet 😂

Jag har nog för lite att göra 😜

Bjuder på några bilder Jessica Lund 
(https://baksomfram.wordpress.com) tagit ❤️











❤️

Kommentarer
Postat av: Emma M

Min kompis gjorde bikarbonat testet och det stämde för henne, hon fick flicka. 😉

Svar: Kul 😃
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-02-18 @ 09:39:38
Postat av: Anonym

TJEJ

Svar: Okej 😄
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-02-18 @ 12:14:22
Postat av: Daniela Back

Vilka jätte fina bilder :)

Svar: Tack 😃
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-05 @ 14:27:44
URL: http://www.danielaback.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0