Nappar

2015-02-14 @ 15:16:02
Ebba var ju en riktig "nappoman". Fick dock bort den när hon var 2 år. En resa till Mumindalen. Tanken va att hon skulle ge den till Lilla My men hon tappade den i bollhavet på väg dit 😂 
Lika bra var nog det, hon var galet rädd för Lilla My så hon skulle nog ha vägrat!

Theo kämpade jag i 6 månader att han skulle ta napp. Han använde nämligen mig i alla lägen som tröst och snuttetrasa. 

Trean nu har jag hopp om att ska vilja ta napp 😄

Jag har beställt nappar från 
http://www.namnnappen.se

Där beställde jag alltid förr åt Ebba. 
Det är billigt och dom kommer i postlådan 😃👍

Eftersom vi inte vet om det är en lillebror eller lillasyster i magen och inte har något klart namn...
Beställde jag...
En napp där det står Lillasyster.
En där det står Lillebror 
Och tredje skrev jag Gullplutt på. 

Man jan välja färger och text själv alltså. 
Man kan också ta med motiv på om kan vill ha det!

Tips till er i väntanstiden eller med "nappbarn".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0