Pinvärkar

2015-04-07 @ 14:23:46
Nu har dom börjat 😩 Pinvärkarna!
Kan väl tacka för att dom inte kom tidigare! Vissa kan ju ha rätt tidigt i graviditeten då dom är fött barn innan.
I går hade jag pinvärkar från kl 14-22.30!
Det var tufft och gjorde ont.
Andades bra igenom dom dock och fick på så sätt "träna" andningen lite.

Eftersom jag vet att det är vanligt med pinvärkar så var jag nog inställd på att det antagligen var det!
Men man hoppas ju så in i det sista att det börjat på riktigt.

Iallafall kl 19 bestämde jag mig för att ta en rask promenad.
Är det på riktigt så kanske det skulle komma i gång mera.
Var det bara pinvärkar så brukar det dö ut när man rör på sig.

När jag kom hem tog jag en varm dusch och en Panadol och somnade 👎
Så näj ingen bebis än 😔

Nu går vi in i v 40 ✌️
Var till barnmorskan i dag och allt såg nog bra, hon såg dock på mig att jag haft det lite tufft i går!

❤️ljud 140
Uppskattad vikt 3,2 kg
Hb 117
Vikt +2 kg (17 kg sammanlagt 🙈)
Jaaaajaaaa det jobbar vi bort sen 😜
Detta va sista gången till MVC. På tisdag ska jag till BB på kontroll!
 
Magarna i v 40 😃


Aaaaah de e svårt att se, tror dock mer på kille just nu!
Det är så spännande och snart vet vi vem som gömt sig där inne 😍

Namn är vi inte alls överens om, speciellt inte pojknamn.
Flicknamn tror jag blir lättare!

Jag har ett favorit pojknamn och Ove ett. 
Ingen av oss kan kompromissa. 
Nu har vi eventuellt hittat ett namn vi båda kan tänka oss 😁

Listan där tippningar stryks alla dagar 😁
1.4 Anders Nyberg; tjej 👎
3.4 Diana J; tjej 👎
4.4 Kina G. ; pojke (el. 15.4)👎
5.4 Mia G. ;bebis 👎
     Sofie Ljungström; flicka 👎
     Lynn; pojke 50 cm lång 👎
6.4 Elin K.; pojke👎
7.4 Nina R.; tjej
8.4 Elin W.; flicka
     Erika N.; pojke
9.4 Carro W.; flicka
    Ramona N.; tjej (3480g, 48.5cm)
10.4 Anne; tjej (3.100g,49cm)
   Erika Ledin; Pojke (3768gr 51,5cm)
11.4 Lessa; hermafrodit 😂
       Jill F.; flicka
       Andrea; pojke
      Camilla L.; flicka
12.4 Jenny S.; pojke
       Julia L.; pojke
13.4 Tomas S.; pojke
       Linda J.; flicka
       Mita J.; flicka
14.4 Therese B.; flicka
       Marina S.; pojke
       Maria K.; pojke
15.4 Elliot ; pojke
       Sandra W.; pojke
       Pamela M-Ö.; pojke
       Kina G.; pojke
       Jessica M.; flicka
       Ulrika B.; pojke
16.4 Madde Fyrqvist; pojke
17.4 Alexandra E.; pojke
  Linda Franklin; pojke(3.580gr,50cm)
      Kika; pojke
      Petra A.; pojke
      Monika S-C.; pojke
      Emma S.; pojke
      Jessica S.; pojke
18.4 Alexandra G.; flicka
       Viking; flicka
19.4 Betty A.; pojke
20.4 Malin R.; pojke
       Anna N.; pojke
       Daniela B.; tjej (3.750gr,50cm)
21.4 Isabell J.; tjej
22.4 Mikaela R.; flicka
25.4 Madde Häger; pojke

Madde Nordin; pojke
Camilla Å; tjej
Christa; pojke
Minna E.; pojke
Catja B.; pojke

19 tror tjej
31 tror kille
1 hermafrodit 😁

Tack alla för era gissningar!
😘



Kommentarer
Postat av: JessicaS

Åh nej fasen det låter jobbigt?! Hade du pinvärkar sist du väntade också? Själv går jag runt och är butter för att jag känner absolut ingenting, som att kroppen inte fattar att den borde starta upp. Men nu ångrar jag mig 😂

Hoppas det sätter igång nu och ni har er bebis här! Kram & heja heja 👍

Svar: Jag hade förvärkar 1 gång, 1 dag. Men jag vill minnas att det var rätt tidigt typ v 37. I går var det helt galet intensivt och jag trodde nog nästan att det va på G! Men nä vi får nog vänta. I dag har jag haft några enstaka men annars lugnt.
Bara att vänta och se 😬
Håller tummarna att vi slipper gå över ✊
Kramar
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-04-07 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0