Fullrulle

2015-04-02 @ 09:57:20
Hade tänkt försöka varva ner lite nu inför förlossningen.
Men det är som att jag har kommit in i andra andningen!
Nu har jag tvättat fönster. Storstädat övervåningen. Tvättar kläder, viker kläder osv. Går på i ett och i går satte jag mig ner först efter middagen. 
Hade ont sen kan jag säga, men glad då huset ser bra ut inför ledig långhelg 😃

I morgon tag jag övervåningen. Idag är jag nämligen bjuden på lunch till grannen ✌️👍

I övrigt en fruktansvärt lyckosam dag.
Fick skattebeskedet och har nog aldrig fått tillbaka så mycket 😳😄✌️
Frågan är nu..... Vaaaaaaa ska jag göra???
Resa, renovera, spara, iiiiiiihhhhhhh sitter fiiiiiiiint kan jag säga 💃

I morgon blir vi bara hemma och myser. Lördag tror jag vi tar en sväng ut till ett par kompisars stuga och hjälper dom lite. Om dom är där !
Söndag åker vi ut en sväng till Simkäla men åker sen hem till natten.

Hoppas helgen går fort!!!

Vi ruvar vidare på påskägget men hoppas på att det kläcks snart 🐣




Kommentarer
Postat av: JessicaS

Men herregud kvinna, skicka över lite energi är du snäll?! 😂 Jag har istället gått från duracellkanin till sengångare senaste dagarna, får typ ingenting gjort 😳

Modigt att åka ut till Simskäla medan ni ruvar påskägg 😉

Hoppas du får fortsätta må toppen! Glad påsk! 🐰🐣

Svar: Hahaha jag skickar över lite snart, bara jag är klar med mitt 😄
Det är ju typ 1 1/2 timme ut så har tänkt att verkar läget lugnt och bra så hinner vi in 😊 Annars får vi ringa ambulans i värsta fall.... Men tror nig ärligt att jag åtminstone går tiden ut och är jag osäker eller att det känns osäkert, blir vi hemma.
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-04-02 @ 13:08:42
Postat av: Anonym

L

2015-04-02 @ 14:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0