Nu så...

2014-12-29 @ 10:37:14
Nu kommer bloggen fortsätta 😃

Julen har varit underbar! 
Julklappar i mängder, men ändå vettiga sådana och gooood mat! 
Jag gick av nattvak och var rätt seg men allt gick super och jag var så glad att få va ledig jul! 

Vi har under julen försökt va ute så mycket som möjligt, nu när det äntligen är snö 😍 

I lördags var jag och Ove till Ikea, barnfria och handlade garderober till Ebbas rum och Theo fick hennes. Blev mycket bättre!!!! 
Återkommer med bild!

Lite bilder från julen...

Lätt att få bild på barnen 😄😂






Satte lite granris i taklampan och det blev så mysigt!


På onsdag går jag in i v 26 😳

Här har ni magen v 25, en regält kula redan 🙊



Ska försöka mig på att blogga rätt ofta nu, men får se vad tiden räcker till!
Nu ska jag skicka ut lösen till er alla 😃

Hoppas ni hade en riktigt fin jul!?
Kramar 

Kommentarer
Postat av: BellaViktoria

Så fint ni har de! Nu börjar jag längta efter vitt :) Grattis till en baby till!

2014-12-29 @ 20:50:49
URL: http://vartforstahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0