Gott Nytt År

2014-12-30 @ 17:58:29
Tänkte passa på att önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR ❤️
Vi kommer fira in det nya året tillsammans med med goda vänner hos Tiina och Peter. Barnen med givetvis! 10 barn tror jag det blir allt som allt 😳😂

Blir dock ett lugnt nyår, dels pga mitt tillstånd och plus att jag går på ett 6 dagars arbetspass med start i morgon bitti 😐

Vet inte hur i fridens jag ska fixa det dock... Har nämligen skit ont och svårt att gå. En blandning av foglossning och falsk ischas 😩
Riktigt jävligt är det!

Men jag tar en dag i sänder!
Har kommit så långt att jag inte kommer pinas länge till. 
Lite besvikens jag dock på min kropp eftersom jag fixat jobba tiden ut med dom 2 andra 😔
Men 3 graviditeter på rad tär tydligen lite på kroppen! 

I morgon lämnar jag v 25 för 26 och här kommer veckans magbild:




Den här gången kommer jag inte införskaffa jätte mycket!
Vi har vagn och babygym. 
Vi får köpa grannarnas babyskydd och sen har jag införskaffat en bärsjal!
Har även sytt ett babynest dom är så poppis just nu 😊


Vi hörs nästa år 😃
Tingting 🎉🎊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0