Börja igen?

2014-12-20 @ 20:48:31
Finns det någon kvar där ute?
Funderar på att börja blogga igen, eller det va min man som tyckte jag skulle det 😁
Har själv också tänkt tanken.
Men dels för att Ebba börjar bli äldre och jag inte orkar tänka så mycket på vad jag lägger ut, vill kunna vara personlig med er, så tänker jag sätta lösenord.
 
Det betyder inte att ni som jag inte känner inte får läsa, då vill jag bara veta lite vem du är så att det känns bättre! 
 
Maila mig om du vill ha lösen!
Jag håller den öppen nu någon vecka till 😃
 
För er som inte känner mig privat så kan jag meddela att vi väntar nu ännu ett barn 😀 
I april blir vi 5 i familjen Nordberg ❤️
Tänk det trodde man inte för 5-6 år sen!!!
 
Vill ni följa vår vardag och familje resa?
Maila: [email protected]
 
Tjingeling ❤️
 

Kommentarer
Postat av: Lessa

Ja tänk hur livet kan svänga! Så härligt! <3

Svar: Ja säg inget annat 😃❤️
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2014-12-21 @ 10:37:29
URL: http://Www.baksomfram.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0