Underbara människor

2012-03-08 @ 21:15:06

Måste bara säga hur underbara vissa människor kan va!!!

Vi börjar med vår granne...
Hon skulle på arbetsresa och erbjuder sig gå till Zara och köpa jackan och klänningen jag ville ha till Ebba :-D
Tyvärr fanns bara jackan i blått och jag ville ha i vitt just nu och sen klänningen fanns bara i stora storlekar.
Så jag sa att hon inte skulle köpa.

Fick idag ett mail på FB av en tjej jag umgicks med när jag var yngre som numera bor i sverige. Som också erbjöd sig köpa från Zara till mig :-D

Men hur gulligt???

Ja, tack iallafall för att ni ville hjälpa till.
Stor kram till er ♥

Skulle lägga in en bild på magen också, gick ju in i vecka 31 i dag, men hade inget batteri i kameran.
Så kanske i morgon.

I morgon är det musik på schemat och sen mysa lite med pappsen som drar till sverige på kurs, över helgen.
Jag ska jobba på lördag så jag och Ebba sover hos svärisarna så jag slipper väcka henne när jag ska på jobb.



Kommentarer
Postat av: ramona

Men söööta unge!!!! O vilket långt hår hon fått:)) kram kram... Ses kanske i morn

2012-03-08 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0