Blingo

2012-02-29 @ 20:31:36

Åh, Blingo kläderna va kanon fina!! OCH ekologiska.
Dock är dom ju lite dyrare, som tex. Me and I... så det gäller att fundera och vara säker på att man verkligen vill ha och BEHÖVER det man hittar ;-)

Jag beställde en sjal till att börjas med.
Sjalen är 140x140 och man kan ha den som sjal när man tex. ska amma på stranden och inte vill visa hela sig ;-)
Man kan ha bebis att ligga på och ha den runt sig på tex. stranden.
Man kan även ha den över vagnen när man är på stranden ;-)
Ni hör ju var jag tänker hänga i sommar.... straaaaanden!!!

Den var otroligt härlig i tyget och kommer helt klart bli en favorit hos mig.
Kan inte lägga in bild på den, men här är länken till BLINGO
Det är den gråa/svarta med stjärnor och ränder på!

Kusinbus då vi var i Uppsala...






♥ I morgon går vi in i vecka 30 ♥
Ska försöka bjuda på en magbild då om jag hinner...




Kommentarer
Postat av: HS

Åh, lite avis, såg länken till Blingos kollektion för nån vecka sen och var tjurig över att jag inte kunde beställa hit (mitt shoppingstopp var desto gladare dock, ehm). Jättefina kläder iaf!

2012-03-01 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0