Bra skit!

2011-01-15 @ 00:10:02

För det första...
Måste tydliggöra att bröllopet i februari gäller min kusin Emma och ingen annan :-D
Min kusin Emma ska gifta sig med sin Alexis.
Ska bli så kul att få gå på bröllop!

Nu ska jag göra lite reklam... hatar reklamer men nu blir de en ;-)

Måste bara göra lite reklam för amningskudden.
Man kan ju använda den till annat än bara amningen!

1. som kudde mellan benen då man ska sova som gravid.
Ni vet va jag snackar om!

2.kokkong som bebis kan sova i eller bara ligga i


3. bebis kan ligga bekvämt i famnen


4. Man kan också ha dom runt barnet sen då dom ska börja träna sitta.
Som stötdämpare.

Detta tex. sen kan man nog använda den till mycket mera.

Så amningskudden ha jag verkligen inte ångrat!

Idag ha jag pysslat på lite...
Hittade inte gardiner till lilla rummet nere, sådet fick bli ett par gamla!
Blev lite bättre iallafall.



Och, ja, ni ser rätt gungstolen hamnade åter igen i rummet.
Det blev så tomt utan den tyvärr.
Sen ska rummet bli lekrum, så då kan gungstolen va i vardagsrummet igen.

Nej gud va klockan  e massor!
Nattinatt...




Kommentarer
Postat av: R

Ja amingskudden är jätte bra!! :) Min son både sitter själv o kryper och har slutat amma. men den är ändå kvar i soffan... så skön att luta sig mot när man kollar tv. Min är lite av "sacosäckstyp" såde går bra att böka till den lite för att få bekväm ställning. Ska sy nytt överdrag gill den så den passar in bland de övriga soffkuddarna och får lite "vuxenstil" :)

2011-01-15 @ 07:27:25
Postat av: ramona

halloi det där med amningskudde låter inte fel... undrar om jag införskaffa mig en sån till denna bebis...

2011-01-15 @ 08:58:43
Postat av: Jonna

Vilken tur att du kommer bättre överens med min amningskudde än vad jag gjorde! :)

2011-01-15 @ 12:23:00
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vi anväde/använder amningskudden till allt ovan också! Och även att vila armarna på när man skall vagga lillen till sömns på när han är sjuk :(

Verkligen ett lyckat köp!

2011-01-15 @ 19:27:55
Postat av: Camilla

Jag ångrar att jag inte satte pengar på en amningskudde, men nästa gång! :)

2011-01-15 @ 19:45:09
Postat av: Jane

Jag använder amningskudden hela tiden nu. Trots att Kendra är stor och inte ligger på den längre.

Den e ju superskön att ligga på i soffan, den lixom omfamnar en ;)

kram på er

2011-01-17 @ 15:31:13
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0