Downstairs

2011-01-19 @ 14:38:31

2 tjejer va hit i dag och gjorde ett hus reportage om vårat hus :-)
Vet inte riktigt när det kommer ut, men jag lovar säga till när det gör det!
Blev lite sporrad att ge er en liten rundvandring av nedrevången, länge sen sist tror jag.
Så varsågoda....

♥Välkommen in♥





























Det är ganska svårt att fota så att ni ska förstå hur de ser ut här, planlösningen.
Men kanske ni fick en vink av ungefär hur de ser ut.
Kanske hon som fotade till tidningen fick det bättre.

Ska se om jag orkar bjuda er på övrevåningen också vid nått skede :-)

I morgon är det Enjo städparty på schema. Ska bli kul.
Bra även så kanske hon rengör fläkten, spisen och tvättar fönstrena :-D
Är det inte därför man ordnar städparty, så dom städar åt en ;-)

Nej nu ska jag sluta svammla.

Lillflisan ha nu upptänkt sina leksaker ♥
Hon slår på dom och så skrattar hon.




Ha de gött mina vänner
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Camilla Hesse

Oj vad fint ni har det hemma! :)

2011-01-19 @ 15:07:19
Postat av: Nickis

Ni har så jätte fint hemma :)

2011-01-19 @ 16:34:23
Postat av: Carolina

Tänkte först gorma lite om hur du orkar städa och fixa så det är så nedrans prydligt och snyggt överallt. Men sen kom jag på att det är klart du vill fixa till det inför tidningsfotografering. För inte har du väl jämt så där välstädat och plockat, väl??? Jag får hjärnblödning om du menar att det alltid ser lika städat ut hemma hos er!! ;-)

2011-01-19 @ 16:36:50
Postat av: Cindy

Carolina: ÅH NEJ!!!! Men sakerna är nog oftast på sin plats, så rätt städat har jag. MEN damtussarna bort oftast i vart enda hörn. Städat mej rent brukar jag säga ;-) Damm tussarna syns tack och lov inte på bild!

2011-01-19 @ 16:42:23
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Cindy

Städat men ej rent sku de stå :-D

2011-01-19 @ 16:44:48
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Sus

Det ser så fint ut erat hem. Kul att se lite bilder, vi ska renovera grovköket så kul me lite ideer.

2011-01-19 @ 18:55:10
Postat av: Pamela

Du hade så sjuuukt fint hemma Cindy!!! Blev riktigt avis!! Och du..jag såg int en dammråtta hur jag än försökte! Du sa ju att de sku finnas men nä hördu, de va nog lite lögn!! :P

2011-01-19 @ 19:22:34
Postat av: Marie

Hej! Ville bara säga att ni har ett väldigt vackert hem! Så underbart fint hus! Och en super söt dotter =)

2011-01-19 @ 19:40:48
Postat av: trogen läsare

Hej Cindy! Måste bara skriva att den turkosa gardinen i grovköket var ett superläckert val.

2011-01-19 @ 20:18:10
Postat av: Jessie

Aaaah shit va snyggt ni har hemma! avis :-P Kram

2011-01-19 @ 20:18:18
URL: http://www.nytt-perspektiv.blogspot.com
Postat av: Camilla

ursäkta.. men SATAN va snyggt ni har =) Men jag är intresserad av hur det kommer gå med hyllan breve toa när Ebba börjar röra på sej ;)

2011-01-19 @ 20:27:44
Postat av: andrea

Så fint ni har det alltså! jag förstår att du städar ert nya fina hus. Jag dårstädar vårt ofärdiga hus helt maniskt nästan alla dagar för att hålla så fint som d nu går. Drömmer såå efter ett färdigt nytt hus att städa och laga fint i. Det är ju kul!



He he, men snart börjar Ebba röja, då lär de ligga nån grej här och där!



Diggar förresten Ebbas dräkt skarpt! Och så otroligt jäkla gullig är hon!

2011-01-19 @ 20:44:24
Postat av: Cindy

Jag hoppas ju att jag får ha liiite grejjer kvar då Ebba börjar röjja ;-) Men badrumsstegen/hyllan måste vi nog då skruva fast i väggen. De e meningen att man ska sruva fast den, men vi ha ju inte behövt!



Tack alla!!!!!

2011-01-19 @ 21:14:51
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jill L

Hej! Min vän Mona fotade ert hem, blev lite förvånad när jag såg ett bekant ansikte dyka upp på en tavla i ena bilden på facebook, så var tvungen att gå in på din blogg och kika lite :D Här har du adress ifall du inte sett bilderna hon tog;

http://sedghi.tumblr.com/

2011-01-20 @ 13:48:04
Postat av: Cindy

Åh va kul... shit va fina bilder hon tar. Måste kolla in tydligare. Tack Jill!!!!

2011-01-20 @ 13:59:09
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jill F-F

Alltså shit vilket fint hus, riktig drömkåk, liiiiiite avis! Bra smak har ni, med inredning etc. Skitsnyggt!!!! Och Ebba, sicken sötnos!

2011-01-20 @ 15:19:52
Postat av: Liza

Så fint ni har det!



Trevlig helg!



Mvh Liza

2011-01-21 @ 11:34:51
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0