Trettiosju

2010-10-01 @ 15:38:51

Går in i vecka 37 i morgon :D
Eftersom jag är i Uppsala i morgon så uppdaterar jag nu.



Mina dagar som ledig bara rusar i väg.
Jag har lagat storkok alla dagar och fryst in, men annars ha jag inte hunnit tvätta bebis kläderna ännu, inte bäddat bebis sängen. Inte åkt efter bebis sängen eller så. Det får bli på nästa veckas schema.

Jag mår väldigt bra just nu. Sover rätt ok på nätterna förutom kissuppstigningarna som sker typ 4 ggr/natt.
Det jobbiga är ju att vi har ju toan på nedreplan så jag måste ner för trappan vilket innebär att jag vaknar till rätt bra varenda gång :thumbdown:

Vad mera....
Jag kan fortfarande klippa mina tånaglar själv! (intresseklubben antecknar).
Foglossningen jäklas, men inget som jag lider nått mera av. Längtar dock till jag kan gå raska promenader utan ont ont ont.
Kommer inte på nått mera....

Nu måste jag gå och packa lite.

Ingen uppdatering nu över helgen tyvärr.
Så ni får ha en jätte trevlig helg alla så hörs vi nästa vecka.
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

MYSKULA´.....:=)

2010-10-01 @ 21:07:56
Postat av: Tessa

Ååå ja, vilken fin mage du har. Den ser rätt smidig ut. Det där med att tvätta kläderna innan bebisankomst har inte varit min starka sida, varför "måste" man göra d?



Snart kommer liten ut! =)

2010-10-03 @ 22:35:48
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Cindy

Man ska väl helst tvätta nya kläder pga alla kemikalier som dom är drängta i för att inte skrynkla osv. Vill inte ha en massa kemikalier på den fina bebis huden. Sen luktar ju kläderna rätt illa som nya också.



Tack, men jag känner mig inte de minsta smidig :-D

Kram

2010-10-04 @ 09:27:13
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0