Vecka 39

2015-03-31 @ 09:25:48
Inleder vecka 39 ✌️ 
Tjooohooo nu kan det hända när som helst 😃 
Däremot har jag på känn att jag åtminnstone går tiden ut, tom någon dag över kanske!
Vill inte de.... Varje dag kommer att kännas som en vecka 😩
Jag är liksom redan utväntad 😂

Annars mår jag ju toppen och det är ju skönt iallafall!!!

Den här veckan har jag inget BM besök inplanerat, först nästa vecka torsdag så har inte så mycket att komma med. 

Här hemma håller jag på och reder upp, kökslådorna, garderoberna, tvättstugan osv.

Började även tvätta fönster men blev storm och regn så jag fick inte det klart 😂

Idag har jag bara tänkt va hemma, ev ta en promenad innan jag hämtar barnen. 

Hade utvecklingssamtal med Ebbas dagis idag.
Dom uppfattar henne som en glad, snäll tjej som har lätt att visa känslor och som säger till om det är något tokigt!
Gulle ❤️
Dom har ännu inte hunnit se på vilken nivå hon ligger rent motoriskt, teoretiskt osv eftersom hon nyss började men sade att hon förutom sin kroppsstorlek veterlig normalt för 4 1/2 år ålder 😄
Hon är ju så lite, speciellt också eftersom hon är ett oktoberbarn så är hon ju också lite mindre + generna!
Nå hon är ändå längre än mig i samma ålder så det finns ju hopp 😂👍

Bjuder på en jämförelse bild av magarna i vecka 39 😍


❤️



Kommentarer
Postat av: JessicaS

Åh vad härligt med v.39 redan! Tycker tiden går så vansinnigt långsamt nu... Skönt att du mår så bra! Hoppas det håller i sig tiden ut ☺️

Svar: Ja det går faktiskt väääääldigt långsamt just nu! Men tillika så spännande!!!
Hoppas du mår bra också!!? Kram
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-31 @ 17:28:02
Postat av: Jessica

Mår inte så bra faktiskt, en massa småkrämpor här och där som gör mig deppig. Men värst är nästäppan, blir så slut när jag inte får luft! Blääää. Men nu kör jag hallonbladste, akupressur och allt annat jag kan komma på 😜

Svar: Äsch skit då 😩 Hoppas hoppas lille man kikar ut lite tidigare!
Stora kramar och kämpa 💪
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-31 @ 19:13:31
URL: http://jselander.blogg.se/
Postat av: JessicaS

Ja faktiskt! Tack för peppet ☺️ Stor kram till dig med!

2015-04-01 @ 08:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0