Vecka 37

2015-03-17 @ 08:53:54
Magen fortsätter växa 😁 
Mår bra, sträckte ljumsken i förrgår men annars minimal foglossning och hyfsade nätter. 
Måste dock vända mig med jämna mellanrum och tar alltid Panadol till natten.
 

Torsdag är det BM besök och tandläkarbesök!
Man får ju gå till ÅHS tandläkare under graviditet så jag brukar utnyttja det!
Alltid lika läskigt 😬

Nu börjar vi komma på benen igen här hemma!
Barnen är i dag helt bra så i morgon blir det dagis!
Ove är inte riktigt kry än, men mår lite bättre!
Jäkla skit virus.... Snacka om långvarigt!!!!
Tack och lov att jag klarade mig iallafall 😁

Nej nu ut och rasta barnen! 
Tog fram stutsmattan i förrgår, till Ebbas förtjusning! 
Ha en underbar vårdag 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0