Vecka 35

2015-03-04 @ 08:52:59
Ännu en ny vecka ✌️
Status: 
Foglossningen rätt bra, åtminstone dom flesta dagarna, beroende på vad jag gör. 
Bebis har sjunkit ner och ger fogarna lite stabilitet kanske? 
Ordentligt svullen om händerna. Speciellt nattetid. 
Sammandragningar till och från. Vissa dagar har jag sammandragningar typ hela dagen och typ i går inte en enda. 

Är jätte mättad på att va gravid och längtar bara tills bebis kommer ut. 
Mår ju dock ganska bra nu så ändå på något vis känns det lättare nu än för några veckor sen.

Har skrivit förlossningsplanen och känner mig inte alls orolig inför den.
Känns mest spännande, hur ska den starta den här gången? Hur snabbt kommer det gå? 
Sen finns det ju förstås alltid en oro att det ska hända nått under förlossningen.
Att bebis eller jag inte mår bra osv.
Men just nu är jag mest orolig att min bästa vän Annica inte ska kunna komma med då och att allt klaffar med hennes barn.  Hon är ju barnmorska och drömmen är att hon förlöser!
Men hennes karl jobbar på sjön och dom har 3 barn, så det kan bli lite pyssel 😜

Nej nu fixa mig lite och träffa en kompis.

Vettni jag har fått en jätte stor pojk känsla 😂
Nu är jag 100 på kille 😄

Snart kan ni börja tippa... 
Vi tar det efter rutin ul så ni har lite mer info 😃




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi pusslar ihop det 👍👍😂

2015-03-04 @ 21:37:09
Postat av: Annica

Ja.. De va ju fr mig dådå 😜😘

Svar: ✌️😘
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-04 @ 21:37:43
Postat av: Daniela Back

Jag tror nog en tjej jag faktiskt ;) men jag brukar ha fel :D

Svar: Ååååh spännande!!!!
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-05 @ 14:30:33
URL: http://www.danielaback.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0