Altan och jordgubbsland!

2015-07-26 @ 21:38:19
Sorry att det är lite glest med inlägg men jag har semester 😄

Men tänkte visa lite vad vi pysslat med här hemma...

Altan är nu mera typ klar, sen ska kläs in på utsidan men det gör vi när vi vet hundra procent hur högt vi ska höja marknivån och hur långt!

Nu har vi fixat till den nersänkta delen, myshörnan 😃


Det som saknas ännu är belysningen.
Det blir spottar i gräset som lyservuåp det och även spottar under varje kryss i staketet, som lyser uppåt.
Belysningen är bara för mysfaktorn inte för att lysa upp särskilt mycke!!

Sen har jag glömt visa mitt jordgubbsland!
Det blev lite mer budget variant! 
Istället för sten satte jag bark!
Och i stället för Stenman borde jag en i impat!
Orkar inte gå närmare för en bild så ni går se på håll nu 😜
Önskar någon se närmare så säg till !!


Nu har vi börjat med framsidan och håller på att slägga stenramrn till landen!
Kommer bli väldigt stor skillnad mot den fula grusbädden vi levt med i 5 år 😅
Bild på det får komma vid senare tillfälle få jag inte hunnit ta någon bild!
Men detta är inspirations bild

Gruset i rabatterna blir dock lite mörkare (vitt,svart och grått blandat)... Samma som vi har i rabatterna på altanen!
Iiiiihhhh det ör så kul att börja få mer iordning, som vi längtat, drömt och planerat!
Nu äntligen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0