Fortsättning!

2015-01-16 @ 09:06:39
Blir fortsatt sjukskriven men ska till läkare på måndag och tänkte då höra med halvtids sjukskrivning om jag skulle få resta det!
Då får jag ju rätt många dagar att vila i mellan!
Vill ju liksom inte bli liggande alla lediga dagar!
Men vet vara inte om jag fixar det, skulle dock vilja pröva!

Sen är det ju det att jag inte sover på nätterna. Det är då som värst när jag ligger stilla på sida. Måste vända mig var 5:e min och det värker så i blygbenet och i höftkammen.
Har kudde mellan benen men hjälper inte. 
Skulle helst vilja sova halvsittande och funderar nu på att bygga upp sängen 😂

Hoho ni hör.... Inte lätt 😜

Men jag tar det med ro!
Priset för all värk är ju värt allt och det ör övergående!!!
Jag håller humöret på topp trots allt!

På måndag ska jag börja vatten gympa, det ska bli skönt! Hoppas jag kan göra så mycket som möjligt!

Nu ska jag iväg till jobbet snart på en kurs. Vi har fått en ny CPAP som vi ska lära oss 😊

Tjaoooo
❤️



Kommentarer
Postat av: JessicaS

Fasen vad jobbigt det låter... Men du kör med helt rätt taktik tror jag, för det ÄR ju faktiskt övergående och ett gott humör kommer man långt på! Hoppas värken ändå skulle ge med sig snart. Kram

Svar: Tack 😘
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-01-16 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0