Upp som en sol....ner som en pannkaka :-(

2012-03-21 @ 19:50:53

Vilken dag :-(

Började med att Ebba vaknade redan kl.06.30 *pust*
Sen var det bara att vänta... dom skulle nämligen komma med soffan!!!
Nipprig och förväntansfull, blev ledsen och arg :-(
Soffan var helt underbar MEN FELSVÄNGD :-(

Det funkar liksom inte...
För det första så kommer den ut för långt nu... vi har ju en trappa ner där... Plus att det skulle se sååå mycket bättre ut sväng så som vi "trodde" vi beställt den.

Det måste ha blivit något stort missförstånd då vi dubbelkollade 3 ggr att soffan skulle bli rätt.
Vi var tillsammans med försäljaren och kollade på soffan i butiken och vi sa tydligt att vi ville ha samma soffa men spegelvänd, annat tyg och med fasta kuddar!!!!
Allt vart rätt.... förutom då att den vart felsvängd.

Och jag som sålde vår soffa i måndags :-(
Hon kommer efter den i helgen.
Vi skulle få behålla denna felsvängda soffa om vi kunde garantera hålla den i försäljningsskick... men med en vild 1 åring kan man ju inte lova det.
Så vi skulle få låna en annan soffa av dom så länge.
Antar att dom har med den då dom kommer efter denna.

Här är den iallafall...


Antagligen får vi vänta ytterligare 7-8 veckor nu då och det känns så jävla surt :-(
Men den kommer bli kanon... tycker jätte mycket om den och tyget... ja allt.

Ena annan sur sak var att jag i dag skulle få sakerna från Perfect Home partyt... men hon låg hemma i hög feber.
Så inte heller med det fick jag gotta mig.
J-la skit dag!!!

MEN den slutade dock bra.
Fick induktionshällen på plats i kväll... och hann även testa den :-)
I´m in lööööv ;-)

Skall bara silikonas kring den så e de klart:



Nu är jag helt slut efter denna dag och det blir vekligen en tidig sänggång i dag.
I morgon ska jag och Ebba tillsammans med lite kompisar till Lilla Holmen och titta på lite djur och leka lite.
Skönt... behöver det just nu ;-)

♥Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0