Ojojoj!!!

2012-03-18 @ 20:58:14

Oj oj oj... är nått som Ebba går runt och säger hela tiden :-) Låter för skönt.
Men just nu menade jag helgen...
Oj oj oj vilken helg.
Jag vill fylla 30 år alla dagar ;-)

I fredags hade jag och min bror gemensamt födelsedagskalas för släkten.
Brorsan fyllde nämligen 18 år :-O

Fick pengar av mina släktingar... preeecis vad jag önskat mig :-D
Hade nämligen planerat samla till en induktionshäll.

På lördagen var det FEST.
Men före festen kom Oves (jag och nu även min familj) över och gav sin present.
EN INDUKTIONSHÄLL :-D :-D :-D
Tårarna sprutade och mitt hjärta stannade nog en stund.
TJOOOHOOOO....

Mina underbara vänner hade ju också present... mera pengar :-D
Dom ville att jag skulle köpa min efterlängtade badbalja till gården... så fick ett rätt stort bidrag till den :-D
Fick även fina blommor och ett valfritt väggord på textiltryckarna (jag har redan lite idéer :-))

Nej tusan.... jag e helt slut av allt!!!

Kvällen va helt kanon. Maten lyckades jag med... paj med sallad (skulle ha kunnats haft lite mera sallad), Marianne cheese cake med hallonsås till "tårta" och lite snacks. Som nattmat blev det smörgåstårta som mamma lagat och blivit över från fredagen.

Sista gästerna lämnade oss vid kl.4 :-D
Nej en toppen kväll... TACK alla inblandade för att ni ville fira med mig!!!!

Ebba sov hos fammo och faffa och även familjen Petterssons var där och underhöll henne så hon hade de fin fint!

Ebba i fredags på familjekalaset


Marianne cheese cake tårtan


Lite gäng :-)




Dålig bild på födelsedags"barnet"


På tisdag eller onsdag kommer världens bästa elektriker och installerar nya induktionshällen :-D
OCH i morgon kommer nya soffan!!!!!

Vilken lyx... är inte van med sånt här...

Angående pappas nästa hjälpsändningsresa så är det lite oklart just nu.
Pappa skall nämligen opereras nu i påsk och han är osäker på skicket efteråt.
 Men mår han okej så har han fixat att hans bror kommer och bär och lyfter så det löser sig.
Men som sagt allt är lite oklart just nu.
Så vi återkommer ang. det.
Men kul att det finns intresse :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0