Helgen...

2012-03-11 @ 19:46:56

Usch helgen har gått trögt.
På fredag efter middagen åkte pappa Ove på kurs till Stockholm :-/
Jag och Ebba tog vårt pick och pack och drog till fammo och faffa.
Där sov vi pga. att jag skulle på jobb på lördag morgon.

Lördag var jag som sagt på jobb och sen efter Ebba och hem.
Tack och lov kom gummor Melle över på lite lek, så tiden gick.
Sen Ebba i säng och jag kollade väl med ett öga på Melodifestivalen.

Idag har vi hängt hos mammo där vi även fick mat.
Sen hem och ut i det vackra vädret...
Träffade Linda och gulliga Charlie "nere i byn" som var på väg till vår gulliga granne Nick på lite lek.
Vi hängde självklart på ;-D

Så nu har tiden äntligen gått och pappan kommer snaaaart hem :-D
Är inte van att ha han borta så här länge...

Bjuder på lite bilder av det finsate








Jooo just de.... JAG fyller visst 30 år i morgon :-O


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!! :)

2012-03-11 @ 21:42:01
URL: http://lindaslivpaaland.blogspot.com
Postat av: monkey

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

2012-03-12 @ 07:29:04
Postat av: Maggan

Grattis Tant ;)

Hoppas Du får en kanondag ;))

2012-03-12 @ 08:54:08
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: anne o erin

Grattis älskade kusin på den stora dagen Erin hälsar puss o kram till gummor oxå :-)

2012-03-12 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0