Vecka 21 eller 22?

2012-01-04 @ 20:33:34

Alltså nu har jag inte riktigt koll... men går jag in i vecka 21 eller 22 i morgon?
Jag har ju nämligen trott att jag byter veckor på lördagar!!? Men jag byter ju på torsdagar :-)
Jag tror det är vecka 22 i morgon!?

Orkar inte kolla det någge närmare, spelar ju igentligen ingen större roll ;-)

Men magen växer



Dock har jag 4 cm mindre SF mått än med Ebba. Fast jag känner mig större!!!?

Var nämligen till underbara Monica, barnmorskan, igår.

Allt såg bra ut, Hb, blodtryck, U-prov och ♥ljud 145.
Vikt + 4 kg huga... skyller på julen och nyår ;-)

Annars då...

Ni kanske ser att jag har nytt bloggutseende???
Hur ser er bakgrund ut? Min är nämligen vit på datorn men i mobilen grön, med vita prickar.
Den ska va grön med vita prickar... men har man inte uppdaterad verision så ser man de inte :-/

Nöjd är jag iallafall!

Nyåret har sväpt förbi och vi hade skit trevligt. Dock vart maten så där... köttet vart lite segt tyvärr :-( Åtminnstone min bit. Och de va oxfilé så de va ju lite skumt!!!
Men vi vuxna badade bastu och barnen bubbelbad. Vi år och vissa drack.
Inte alltför sent blev det heller. Men trött var man dagen efter ändå.

Just nu drömmer jag mest om att göra om i hallen våran.
Har ledsnat duktigt på den!

Vi, mannen och jag är dock inte riktigt överens om HUR vi ska förändra en.

Jag gillar den här tapeten, men de kan va att den blir för mycket!?



Jag vill ha en lång sittbänk med grått fårskin ovanpå.

Sen vill jag ha ett sånt här fint & inramat på en vägg...

http://husnrnio.se/category/tavlor/

men tills dess måste vi veta vem som bor i magen... måste ju ha alla namn där i &:et ;-)

Sen vill jag ha nått i färg till...

Va tror ni, blir tapeten månne FÖR MYCKET?

Uppdaterar: Nu ser jag vita prickar med grön bakgrund :-D





Kommentarer
Postat av: Annica

Aha... näää, tapeten är fin!!! Ska ju vara lite färg på de hela juh...

2012-01-04 @ 20:53:49
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Jill

Nu funka det jo=)

Tapeten gilla jag skarpt!



Och det där med vikt, gick upp 24kg nu senast och då kunde jag inte skylla på julen eftersom hon föddes 5 dagar före;)

2012-01-04 @ 20:55:03
Postat av: Madde

Tapeten är riktigt snygg! Men har du tänkt ha den på många väggar kan det kanske bli lite mycket.. Vi hade samma dilemma till våran nya hall, (beställde tapet i måndags:) ) c ville ha en randig men vi valde en annan då vi tapetserar alla väggar där.



Mys mage!



Kramar

2012-01-04 @ 22:17:26
URL: http://wimsis.blogspot.com
Postat av: Emy

Fin blogglayout med fina bilder! Hihi, 21 eller 22, märks att det inte är första barnet du väntar... Veckorna rusar förbi utan att man hinner med! :)

Tycker också tapet är fin!

2012-01-05 @ 07:59:53
Postat av: Emy

*tapeten :)

2012-01-05 @ 08:00:49
Postat av: Maggan

Snygg header, riktigt fina bilder. Kör på randigt, ska de va så ska de.



Väntar fortfarande på att du ska hälsa på....



Kram å trevlig helg :)

2012-01-05 @ 08:02:55
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Pamela

Är det Monica Sundberg du går till som barnmorska? I så fall har du ju världens bästa! :) Hon är helt suverän!

Tapeten är snygg, men kan bli för mycket om ni har på alla väggar, svårt att säga när jag aldrig varit inne i eran hall...

Ha det bra!

2012-01-05 @ 14:09:11
Postat av: Sus

Bloggen e riktigt snygg nu!

2012-01-05 @ 18:23:21
Postat av: Linda

Den tapeten har vi i vår hall, älskar't!! Vi har den dessutom på tre väggar å jag tycker inte att d blir för mycket. Snarare lite tvärtom, den förstorar genom att ge intryck av lite höjd.

Fin bebismage du har :)

2012-01-05 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0