Toa/wc/toilette

2012-02-14 @ 10:59:35

Detta inlägg är tillägnat min ♥svärmor & svärfar♥

Jag håller på och planerar toaletten på Simskäla.

Toaletten är just nu en toalett/förråd. Not so nice ;-)
Rummet innehåller ingen dusch eller är nått våtutrymme så det behövs inget kakel eller jox.

Detta är vad jag skulle tycka va såååå fint.
Ove har anmält sig att "ställa i ordning" ;-)

En vägg, där badrumskommoden ska stå skall vara ruffig vitmålad träpanel



På dom andra 3 väggarna någon vacker somrig tapet
kanske...



Möbler då (alla från Ikea)...

Badrumskommod:


Spegel till kommoden:



Pottskåp:



Och i stället för den fula garderoben som finns där nu så kan ni ha denna.
Lägg ett vackert tyg innanför glasdörrarna så man slipper se det "fula" på insidan ;-)



Och så en tjusig lampa som förhöjer mysfaktorn då man sitter och "klubbar" ;-D



Vad som passar på golvet lär jag inte behöva tipsa om ;-)

Va tycks svärra????


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo då du kan du, men fåtöljen vet jag inte var vi skall placera, men annars är det ju precis samma som jag tittat själv på, vi har ju ganska lika smak så, lampan gillade jag åxå.

sväris

2012-02-14 @ 16:04:49
Postat av: Cindy

Näj fotöljen ryms nog knappast, var nog mera bakgrunden jag syftade på ;-D

2012-02-14 @ 20:09:43
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0