Sjuk!?

2012-02-13 @ 21:34:05

Igår på jobbet började jag känna mig olustig.
Ville inte äta nått, mådde skumt.
Hann inte fundera så mycket på det för direkt efter jobbet åkte vi och firade gullungen Tuva.
Där blev vi bjudna på middag, men jag fixade inte äta det heller :-/
Vidare på nästa kalas till mitt gud"barn"/tånåring Fanny, men där blev vi inte länge.
Pallade inte... hem och typ bums i säng med feber, frossa och kroppsvärk.
Bröjade fundera på urinvägsinflammation, men åkte och kollade i morse och det är det inte.
Så det är väl antagligen bara förkylning eller nått!?
Idag har jag mått bättre, men inte bra.
Ingen feber tror jag, ev. lite stegring.
Hoppas det inte blir nått värre... ska ju till Sverigen i helgen.



Ringde i dag till Barngrottan/syskonhuset och satte undan en vagn.
Dom va tillfäligt slut :-/ Men dom skulle få in en leverans på torsdag så jag hoppas verkligen dom kommer.
Nu sängen... så man pallar med morgon dagen.




Kommentarer
Postat av: Minna

Hoppas att du känner dig bättre idag?

Ni får ha en trevlig resa, hoppas att vi kan ses snart igen :)



kram

2012-02-14 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0