Dove

2012-02-12 @ 20:30:00

Jag är ju buzzador och blev erbjuden att "buzza" kampanjen kring Dove´s nourishing oil care balsam.
Jag har själv testat produkten igår och gillar den skarpt.

Balsammet är en hårvårdssystem som ska vårda torrt och frissigt hår... lööövly, för det har jag!

Håret doftar gott, känns lent och mjukt.
Dock inte flottigt eller tugnt som vissa balsam kan vara, som har vårdande effekt.
Nej, jag rekommenderar att testa detta om ni som jag har torrt hår.

Har fortfarande några tuber kvar att dela ut, så om någon vill ha en kan ni maila mig, eller om ni också vill bli buzzadorer så mailar ni till:

[email protected]




Kommentarer
Postat av: Mims

Jag vill prova! =)

2012-02-13 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0