Mango

2011-09-23 @ 20:46:42

Alltså jag har ju saker jag snöar in mig på...
Ni minns... jag var ju ett tag heeeelt tokig i smoothies.
Just nu är det mango.
Och eftersom jag inte orkar köpa färsk så köper jag fryst i påse.
MUMS... så gott.

Annars händer inte mycket här i mitt liv...
Jo, har börjat jobba :-)
50% på barnavdelningen. Känns kul att få jobba lite.
Kommer dock börja skolan sista oktober.
Kommer då att göra barn spec. och blir förhoppningsvis Barnsjukskötare då :-)

Ebba vandrar på, mer och mer.
Börjar bli lite stadigare i stegen. Dock föredrar hon fortfarande att gå mest på kvällstid!??

Här med gåstolen... OBS tröjjan. Pappas företags; XMONT ,tröja ♥


Nu ska jag sätta mig och njuta av lite upptinade mangobitar ;-)

BTW observera att nya serien; Barn till vilket pris på SVT 1 börjar på måndag.


Kommentarer
Postat av: ramona

Aha... Bra du sa det.... Måste ses... Trevlig helg

,:-) kramis till er

2011-09-23 @ 22:44:05
Postat av: Minna

Åh, så söööt hon är Ebba!

Och fin tröja, bra reklam det där ;)

kramis

2011-09-24 @ 11:38:29
Postat av: Sus

Spännande me studier. Kan bara prata gott om att kombinera studier med småbarn. Lycka till

2011-09-26 @ 12:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0