Så otroligt less...

2011-10-04 @ 20:41:20

Det är mycket om och men att jag erkänner detta för er...
Men nu har det runnit över, jag har ledsnat.

I början insåg jag det inte.
Han var het på gröten...
Blev klar på 5 röda...
Kunde prestera trots att inte elen funka...
Snygg var han, är fortfarande

men nu...

Så här ser han ut efter varje gång


Jag snackar självklart om vår "älskade" gasspis.

Milljontalsbitar måste plockas bort varje gång man lagat mat och ska rengöra den...


Och trots att allt är borttaget är det ändå svårt att rengöra...


Men han kan bli rätt fin iallafall efter all möda (men jag är inte helt nöjd med resultatet)...


Så nu har jag erkännt för mig själv och alla andra att jag i min önske värld ofta pratat gott om han trots att jag tvivlat på mina känslor :-/ Jag har velat att han varit bäst då han var så förbaskat dyr och snygg...

Men nu vill jag inte ha han längre, jag gör slut.

Jag vill ha en lättrengjord INDUKTIONSHÄLL.

Så alla jag känner...
Jag önskar mig bara pengar av tomten och till 30 års present ;-)




Kommentarer
Postat av: Heidi S

Om det är till någon tröst, så ser vår induktionshäll grisig ut den med, även om man torkar den. Randig och jävlig. Men det är väl ändå lättare att torka av den, förstås :) Kan ni inte ha både och? Alltså hälften/hälften, t.ex? För nog måste det ju vara lyx att ha gas just då det är strömavbrott bland annat!

2011-10-05 @ 09:16:24
Postat av: Maggan

Oj då, jag skulle också bli frustrerad över detta, fy plocka bort och sätta tillbaks jämt,,,hoppas det löser sig till det bästa.



En häll är betydligt lättare att rengöra ;) det bara glänser ;)



Kram

2011-10-05 @ 10:00:29
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0