I min värld

2011-10-20 @ 14:22:00

går allt i full fart just nu... Det har varit 2 fullspäckade veckor.
Roliga saker förstås, men stressigt.
Nu börjar veckan lida mot helg och då är det dags för REHAB i Uppsala.

Har varit på 1 års kontroll med snart 1 åriga Ebba :-O

Vikt 8,520gr
Längd 73cm
Huvud omkr 44,5

Hon fick även vacciner dvs. 2 sprutor som hon inte gillade särskilt mycke ;-)

Ebba då... förkyld och hostig om vart annat.
Tror vi är inne på förkylning nr. 5 nu på bara 2-3 månader... men de hör ju till så det är bara att ta de!
I natt hade hon jätte jobbigt. Hon sov men grät i sömnen om vart annat. Tungt att andas och hostig.
Jag hoppas verkligen att hon mår bättre i morgon så vi kan åka till Uppsala som planerat.

Annars då...
På jobbet går det riktigt bra, det mesta kommer tillbaka bara jag gör det.
Däremot  har jag blivit fruktansvärt blödig.
Förr kände jag mest för barnen... nu känner jag väldigt mycket för föräldrarna OCKSÅ.
Jag har många många gånger måste tränga bort tårar :-/
Och då kanske det inte ens handlar om allvariga grejer alla gånger.
Men gänget som jobbar med mig säger att det blir bättre med tiden... jag litar på det och fortsätter ett tag nu iallafall!!!

Har inte tagit några bilder heller... hinner ju inte så jag får bjuda på nått gamlat. Glömde t.o.m. ta bild från mamma/bebis träffen i tisdags :-(

Men kram på er alla där ute... jag lever nog ;-D


♥Ebba och mommo♥




Kommentarer
Postat av: Pamela

Rehab??

2011-10-20 @ 20:15:13
Postat av: sara

Ja rehab?

2011-10-20 @ 21:15:54
Postat av: Minna

Säger som ovanstående, rehab? :o



Hoppas ni får en bra helg iallafall och stressa int ihjäl dej för tusan!

kram

2011-10-21 @ 11:11:35
Postat av: cindy

Hahaha.... Ska till Oves syrra med barn i Uppsala och bara va dvs REHAB ;)

2011-10-21 @ 11:16:45
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0