1 års kalas

2011-10-30 @ 19:25:47

What a day!!!! Pust...

Idag har vi alltså haft 1 års kalas för Ebba.
Dagen har vart kanon.
Huset fullt med underbara människor...
Det jag bjöd på verkade även ha blivit gott, då flera tog mer än bara 1 gång  ;-)
Massor, massor med fiiiina paket.
 
I morgon fyller hon år på riktigt och då ska vi två bara mysa hemma.
Gå ut och leka och bara vara.
Detta år har helt klart varit mitt bästa år någonsin.
Jag måste många gånger nypa mig i armen.... finns hon verkligen??? Är denna underbara lilla varelse vår???
Mitt hjärta är översvämmat av kärlek för den lilla damen och kärleken blir bara större och större.



Tårtan...



Pakeeeet...




Som sagt så fick hon många fina paket... Kläder, gunghäst, leksaker, böcker osv...osv.
Men favvo presenten var denna väska som mommo´n kom med och en kissekatt kramis :-)



Jag vill även tacka lillskruttan för att hon ställt om klockan redan till vintertid och sov till halv 10 (dvs. halv 11 sommartid) i morse :-O Var duktigt chockad när jag kollade på klockan i morse!!!!!

Men nu är vi helt färdiga och vi hamnar nog rätt tidigt i säng i kväll.

♥Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: ramona

Grattis gullunge!!!!! Kramar från arthur o agnes .

2011-10-30 @ 19:43:36
Postat av: Marika

Jamen jösses, e hon 1 år redan! Vart tar tiden vägen?!

Gratta Ebba så mycket från Marika & Daniel =)

2011-10-30 @ 20:41:36
Postat av: björkvall

vilken fin dotter ni har!tårtan såg hur god ut som helst!

2011-10-30 @ 21:11:03
Postat av: Linda

Grattis fina lilla Ebba!

Hoppas du får en mysig dag i morgon.

2011-10-30 @ 21:28:49
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Linda S

vilken fin väska hon fick!!!

2011-10-31 @ 11:30:04
URL: http://lindasv.blogg.se/
Postat av: Cindy

Ebba tackar alla för era Grattis :-)

Linda: den e faktiskt från Sparhallen ;-)Jätte fin och sååå omtyckt!

2011-10-31 @ 11:39:29
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0