Frillan!

2011-11-01 @ 10:50:54

Alltså Ebbashår!!!!
Den är inte lätt att ha att göras med. Hon har en virvell i bakhuvudet som gör att allt står upp!
Men ibland låter hon mig göra tofs och då ser det lite bättre ut...
Men vet inte hur jag ska få styrsel på det... får väl bara vänta på att det blir längre så man kan laga mer svans av det hela :-)

Men så här kan det också se ut efter en macka med smör på... smöret är mestadels i håret tror jag ;-)





Förövrigt verkar våran Rihanna konsert i stockholm hotad... i går ställde hon in i Malmö pga. flunssa.
Booooring isåfall... men vi drar i väg så får vi se.
Annars tar jag båten till Åbo, skolan börjar nämligen också på onsdag.
Det gjorde inget att jag missade första tillfället, men blir det ingen konsert så drar jag dit.

Nu sover Ebba sött i vagnen. Själv ska jag ta en kopp kaffe och bara va en liten stund. Löööövly!

Kram


Kommentarer
Postat av: ramona

hihi nice frilla!!!

2011-11-01 @ 12:37:19
Postat av: Maggan

Så sööt :)

2011-11-02 @ 07:46:33
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Pamela

Hahahahaha!!! Tok Ebba!!

2011-11-03 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0