Tadaaaaaa

2011-05-20 @ 11:10:51

Klärt...




För att få en rosa tråd genom allt, pimpades solstolarna med rosa kuddar :-D


Ja tyvärr ser ni ju att gården fortsättningsvis ser ut som en krigsson...
Grävarn som skulle kommit förra onsdagen sägs komma nästa vecka :-/ Återstår att se...

Nu skulle jag vilja pimpa verandan med lite blommor, träd och sånt mysigt.
Men i.o.m att grävaren skulle komma så är typ halva altanen brukbar, resterande är fyllt med virke för att det inte ska va i vägen för grävis.

Nu börjar det bli dags för lite lunch till Ebba.

Men först...

Ebba och Erin i onsdags, gullisar ♥


Ebba med sin nya fina mugg




Igentligen skulle vi fara till Uppsala i helgen med  de ser illa ut :-(
Ove har vart så mycket sjuk på sista tiden...
Först förkylning och sen magsjuka.
Så han ligger efter på jobbet och måste antagligen jobba helgen :-(

Och jag orkar inte åka ensam... Ebba ha haft lite bökiga nätter den här veckan, antagligen tänderna!?
Så jag ser väldigt mycke fram emot min sovmorgon som jag ändå tror att jag får ;-)

Nej nu drar någon mig i benet...

Tjing tjing!!!


Kommentarer
Postat av: Minna

Oj vad fint det blev! Du är duktig du! :D

Hörde att Ove var sjuk, stackarn, hoppas han kryar på sig! Och Ebba börjar bli så stor nu! Jisses vad fort det går. kram

2011-05-20 @ 11:36:13
Postat av: Pamela

Men alltså...Cindy...hur har du ork, tid och råd med allt?????? Jag fattar verkligen int!!! Känner mig yyyberlat i jämförelse..sluta va så duktig o ge andra ångest!!!!! :P



Men riktigt snyggt vart de! Annat än våra blåa plaststolar..hehe..

Jag ser mig själv med ett glas vitt där bland kuddarna, eller en smirre! :P



Har du ingen annan som kan följa med till Uppsala då? Trist att missa! Men annars tar ni de en annan helg! :)



Trävlig hälg!!

2011-05-20 @ 11:38:17
Postat av: Emy

Tjusigt! =)

2011-05-20 @ 11:56:17
Postat av: Julia

Fina tjejerna! Som jag längtar nu tills jag får träffa er alla! :-D

2011-05-20 @ 12:51:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Cindy

Minna: Jo, nu mår han nog bra igen!?



Pamela: Ork??? De tog inte länge alls.

Tid??? Ebba sover 10.30- 12.30 och 14.30-16.00 med vissa undantag ;-) Så då hinner man ju med en del.

Pängar??? Fick ju utemöblerna gratis och färgen kostade obefintlig summa. Dynorna på stolarna köpte jag på Sparhallen, kostade typ 4 euro styck. Så de blev ju inte heller mycket. Så summa summarum så blev de väl typ att kosta typ 30 euro för ett utemöblemang :-D

Jag ser dig också här med en smirre, så kom du barra ;-)

Vi tar Uppsala en annan helg, kanske nästa om vi inte kommer oss i väg nu i helgen!!!



Emy: Tack!!

2011-05-20 @ 13:41:14
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Cindy

Julia: Vi längtar efter att få träffa er oxå :-D Kram

2011-05-20 @ 14:08:21
Postat av: Grannen

Men det där vart ju superfint det! Inte för att jag trodde nåt annat heller - och det är ju så kul att hålla på med måla och fixa - nästa sommar kanske jag får pula i nåt som heter trädgård också :)

kram Alexandra

2011-05-20 @ 15:06:04
Postat av: Sanna

Super fint!! Vad har du använt för färg?? Vi har oxå ärvt möbler av mina föräldrar som skulle behöva en uppiffning... kram!

2011-05-20 @ 20:58:53
Postat av: Cindy

Grannen: Tack.



Sanna: Den heter TEHO och är igentligen en fönsterfärg. Står på den att det är för utomhus bruk. Halv matt. Antrasit grå. Jätte lätt att måla med och det blir inga penseldrag, färgen flyter ut fint. Lycka till!!!

2011-05-20 @ 21:29:03
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Camilla

Svart och rosa.. Guuuu va FINT!!! Min blivande (önske)hammock ska också va det nu när jag fick inspiration här :P Och var ha du köpt mössan till Ebba?

2011-05-20 @ 21:45:03
URL: http://mamamill.blogspot.com
Postat av: Cindy

Camilla: Jag tror mössan är från babyshop.se ? Annica beställde nämligen dom (till Ebba och Line). Eller kanske de va Linus och Lotta??? Måste kolla!

2011-05-20 @ 21:51:00
Postat av: Annica

Linus och Lotta :-D

2011-05-21 @ 08:07:53
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Sus

Jätte fint du gjort. De behöver inte bli så dyrt nej o fixa lite nytt ;o)

2011-05-21 @ 08:29:09
Postat av: Nickis

Vad läckert det blev! :)

2011-05-22 @ 16:39:48
Postat av: Jane

va snyggt det blev! Du kan du! =)

Ser fram emot en fika på den altanen i sommar ;)

2011-05-23 @ 10:55:33
URL: http://jain.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blev supersnyggt! Fins med så färgglada kuddar!

2011-05-26 @ 08:17:20
URL: http://buslarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0