7 Månader

2011-05-27 @ 21:33:33

På tisdag blir gullungen 7 månader :-O
Vart har 7 månader tagit vägen??? SHIT va fort det går...

Jag älskar denna unge... och pappan är även han helt förtrollad av denna lilla tjej.
Kunde inte välja bild... så ni får en hel hög med bilder ;-)















Ebba kan nu vid (snart) 7 månader:

-Ålar sig fram med god fart... får se om hon ens börjar krypa
-Sitter fint, utan stöd
-Kan ta sig från sittande ner till krypställning... men inte från krypställning till sittande än. Men de e på gång.
-Äter med god aptit... allt utom fisk, som hon spottar och fräser av.
-"Pratar" och jollrar mest hela tiden.
-Nöjd och glad för det mesta.
-Har temprament och är väldigt busig redan nu.
-Har nu två tänder i nedre raden.
-Sover i egen säng.
-Dricker 2 flaskor välling på natten... vilket vi försöker få bort, men de e ju inte det lättaste.
-Sover nattetid från 20.30-21.00 till 07.00-07.30
-Sover dagtid mellan 10-13 och 14-15-14.30 Oftast... nu har de varit lite katastrof i.o.m tänderna.

Är mer än nöjd med vår tillvaro och Ebba är i så härlig period just nu.
Jag tror jag sagt så om alla månader men 6-7 månaders åldern är lite extra mysig tror jag.

På tal om nått helt annat så har jag skaffat mig ett nytt renoveringsobjekt :-)
Hittade en utebänk för en skit billig päng.
Dock vet jag inte än hur detta blir. Så vi får se hur resultatet blir.

Kram till er alla och njut av att ni är friska och mår bra...
Njut av det fina vädret som kommer och går...
Njut av era familjer...
Njut...
I morgon kan de vara försent!




Kommentarer
Postat av: Emma

Shit vad ni har söt unge! Vill komma hem och leka nu.

2011-05-27 @ 23:10:10
Postat av: Tessa

Asså hon e ju duktigt söt!!! Cindy det är nu det börjar, det roliga. 0-6 är ingenting i jämförelse 6-12 månader. gu va d går fort!

2011-05-28 @ 23:51:36
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0