Pappan e hemma!

2011-03-28 @ 11:16:19

Åh va skönt... nu är familjen komplett igen :-)
Pappan har haft det kanon i Drevdagen.
Dom har kört skoter, druckit öl och bara njutit.

Jag och Ebba har ju vart i Uppsala och hälsat på familjen Pettersson´s.
Vi har bara varit hemma hos dom och busat.
Shoppade ytterst lite, för ovanlighetens skullt!
Var via Thun´s och kollade....
Köpte strumpbyxor med halkisar på till Ebba och en bodysuit.
Sen åkte vi till Gränby och där köpte jag lite baslinnen till mig och ett par baggyjeans.
Så mamman fick sig också lite, väl behövligt.
Alla mina linnen och tröjjor är helt utdragna i halsen pga amning... inte så snyggt!

Gullungarna...






Usch, saknar bröderna Bus :-(


Kommentarer
Postat av: Lea

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 17:27:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0