Ensamstående!

2011-03-24 @ 12:37:33

Japp, jag har blivit ensamstående :-(
Dock enbart på prov ;-) Mannen är på skoterresa till Drevdagen med ett gäng grabbar.
Han ha ringt hem och meddelat att han har de kanon!
De e han f-n värd att ha,mitt hjärta.
Han e mannen med stort M ♥

Slött har vi här hemma...
Men i morgon åker jag till Uppsala och blir över helgen.
Ska njuta ab bröderna bus och även shoppa lite så klart
:-D

Ebba växer så det knakar.
Igår va vi till BVC om lilltjejen väger nu 5 månader (snart) 6,045 gr och 63cm lång.
Smidig och alert tjej!

Vi har nu utveclat hennes meny och den ser ut enl. följande:

Frukost: amma
Lunch innan sovpass: Risgröt
Mellis efter sovpass: frukt eller bär
Middag: potatis och annan rotsak
Kvällsmål: Risgröt
Ammar sedan till måltiderna.

Gullungen...




Hemmet då...

Ny bordduk:


Och sen så satte jag gardinen som jag sydde till gästrummet i grovköket.
Tycker den passar bra där... så fick man lite färg dit in:




♥kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så söt liten tjej! =) Och gardinen var pricken över i:et!

2011-03-24 @ 13:37:30
URL: http://mamamill.blogspot.com
Postat av: Maggs

Samma här också ensamstående :) Förstår att han har det kanon, han lär ju berätta då han kommer hem vilka underbara vyer det finns där i norr.

Härlig färgklick med rosa gardin.

Pappa upp i dagen!

Ha det bra i Sverige ;)



Kramis

2011-03-25 @ 13:33:35
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Minna

Ja, han har det nog kanon! Skulle vilja åka till Drevdagen i påsk, men vi väntar nog tills nästa år! Och skitfin gardin! :) Och som Maggan sa, ha det bra i sverige :) Och Ebba som är så söööt! Kramar på er

2011-03-25 @ 19:41:03
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Sus

Snygga gardiner!

2011-03-27 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0